čtvrtek 16. října 2008

finally ALICIA KEYS

14.10.2008 jsem mohla být svědkem jedinečného, prostě dokonalého vystoupení mé nejoblíbenější interpretky Alicii Keys. Tato velkolepá událost, ve kterou jsem už přestala doufat, že se u nás v čechách odehraje, se konala v aréně HC Sparty. Dorazili jsme něco po sedmé, a ikdyž to bylo poměrně pozdě, ukořistili jsme velmi kvalitní místa nedaleko od podia. Této akce jsem se zúčastnila já(nečekaně), můj bráška, verunka z tancování, to je původní sestava. Na místě jsme pak měli sraz jeste s dalšími kamarády-) péťa, vojta, wendy, barča a tom.Prostě docela početná banda(crew). Koncik byl zahájen warm-up dídžejem, kterej pouštěl solidní  pecky  jak z žánru rnb nebo hip-hop, poté nastoupil předskokan jménem J.P , který byl jedním z vokálistů Alicii..žádnej div, jeho krásnej podctivej hlas stál za to..počátkem desáté to ale konečně přišlo, Alicia se objevila ne scéně. Pecka.Behěm skoro dvou hodin zazněly největší songy (nejen z nejnovějšího céda As I am,ale také i z:  Songs in a minor a The diary of alicia keys), já mám samozřejmě ráda všechny, ale i tak mám pár svých oblíbených, víte jak....Velmi mě potěšily songy: how come u don´t call me, superwoman, kdy při hře na klavír ukázala svůj talent -to nikoho nenechalo chladnými..dále pak teenage love affair, unbreakable a my boo(tady jí už jen chyběl Usher do dua). Mno prostě to byl mazec, moc se mi to líbilo, ani se to nedá vyjádřit.. thank ya Alicia

Žádné komentáře: